heej

Idag hittade jag ett häst test!!!
Nu kan ni se hur duktig jah igentligen e på att rida!!!

Hästtestet

~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: såklart har jag ridit ponnyridning men första på ridskola va Dubble Power (Dubbel) på sundbyridskola :)
Hur gammal var du när du red för första gången:såklart har jag ridit ponnyridning men första på ridskola var när jag var 9!
Hur många älsklingshästar har du haft: 5000000 går inte att säga, har haft en miljon!

~ Utrustning ~

Hur många
ridbyxor har du: 4
hjälmar har du: 2
spön har du: 2
ridvästar har du: 1
ridskor har du: 1
ridstövlar har du: 1
grimmor har du: 1
täcken har du? 0
Vilken färg var dina första ridbyxor: Blåa
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: blå, jeansfärjade, begie och lite mörkare begie 


~ Vad har du gjort inom ridningen ~

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts []
Galopperat [x]
Piaff []
Passage []
Tölt [x]
Hoppat utomhus []
Badat med häst [x]
Ridit på egen hand [x]
Testat voltige []
Suttit på en häst som skenat [x]
Tappat kontrollen över hästen helt [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning []
Framdelsvänding []
Ridit dressyrprogram []
Tävlat i hoppning []
Tävlat i dressyr []
Tävlat i fälttävlan [ ]
Tävlat i någon annan kategori []


Där har ni lite fakta om mig!!!



Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0