Vanlig skoldag...

hej hej :) idag vare en vanligskoldag för mig :P Fast jah var ju sjuk på måndag o tisdag :P så nu kom jag "ÄNTLIGEN" till skolan :p kommer att ligga efter och plugga hemma istället! trååk :/ aja vad ska man göra??? ^.^ Nu kanske jag kommer att få en första besökare!!! Hon heter Maja och en världens snällaste och sötaste bästis :* älskarrej Maja <333  Idag leker min brorsa med hans kompis Max.
Max e faktiskt rätt så rolig att vara me ^^)  I lördags när jag red hade jag en ny häst som heter Lollipop :* <333 en jätte fin att rida :) Det var på Botkyrka! :) På Sundby i Fredags red jag lilla DEXTER  haha :) Men det gick juh faktsiskt jättebra :) haha fick honom ifl i galopp utan att bli avkastad!!! :P
ne men nu måste jag sticka !  :p 
AJA  skriver troligen något ikväll :)
kanske ska spela fotboll me Erik o Max herrå :)
hejdå <33 ^.^) hehe hahahahahahahahaha

Tjadå
Herrå
eller det orginella
Hejdå :* <33 ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0