I <3 Nala

♥Idag så hade jag Nala på ridningen   

Det gick jättebra   

Hon var lixom samlad och fin hela lektionen   

Vi övade på sidvärtsrörelser och att få fina och lugna och man kan säga att allt gick jättebra förutom sidvärtsrörelser men det gick ganska bra ändå    Hon försökte typ att småspringa i skritten och böjde lite på halsen för att slippa jobba  när vi gjorde sidvärtsrörelserna men  jag är ändå supernöjd   

heheh de vart ganska mycket så jag hoppas att ni orkar läsa allt    haha

 

Mamma tog bilder så jag tror att dom kommer lite senare tror jag    fast dom flesta vart lite suddiga men dom funkar   

 

Idag ska jag kanske göra matten för att få den gjord men jag blir/är allvarligt GALEN på läxor!   hahah 

 

 

 

Ponnypussar Hanna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0