kommer inte på någon bra rubrik men den här blir bra, eller hur? :)

hahah rubriken :P

Igår klippte jag mig, vart inte så bra :(  Vart usch... :(
Jag tänkte fel o då vart det lugg o jag tycker inte att lugg passar mig så :(
Så jag e ganska ledsen men det vart inte bättre av en kommentar av någon... Det var inte direkt schysst men tänkter inte skriva vad den personen sa elr vem det var...

Men resten av dagen var bra :D På gympan så hade vi fritt o jag brände bena av mig :P


hahah interesant inlägg va ? :P


har precis kollat på top model, Krista vann... :|
Lyssnar på musik, ja o brorsan bråkar om vem som ska få lyssna på spf* :P hahah han lyssnar på sin ipod o jag på datan så han blir lite arg på mig menmen... Hahahahahahahahahahahahah :P




Spf*=Spotify för er som inte visste :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0