DubbelBaaaaaaaaaaaad xD

♥Filippa sov över i förrgår C: <33 roooooooooooooligt har man då <33

idag va Max och Filip här... de e William och Eriks kompisar :) dom e oxå syskon xD hahah fattar ni ? svårt att hänga med ? x) hahaha orkar inte förklara (X



Idag har inte mkt hänt :p sov lääänge xD sköööööönt när man inte sovit ordentligt på läänge xD

imorn ska jag med Felicia och bada på stranden :D

vet inte vart men dom hämtar mig kl kvart i 5 elr kvart över... veeeeeeeeet inte ooops... xD


men det ska bli jätteroligt :D <3



Och sen ska jag bada nu :) i vårt bubbelbadkar ;D myyyyyyyyys :DHHAHAHA :D


nu väntar jag på att badkaret ska fyllass xD så jag läser min häst serier :DDD <3



 

Whinnie ♥ Gud vad jag älskar dig, gumman <3






hahah har ni sett vilket snyggt badkar xDD <3

men nu ska jag bada <3 Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3



Peaceout//Hanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0