Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :(

Ska dra ut en tand idag :'( D''''''''':

eller asså JAG ska inte dra ut tanden... tandläkaren ska D; <3
Och så måste jag ta en spruta ! :((((((( asså inte jag men tanläkaren xD men jag e Liiiiiiiiiiiiiiiiiiivrädd för spruter så jag kommer klämma sönder mammas hand xD stackars Mamma :o <3





 

D''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''':


Buuuuuhuuuuu Dx







Men iförrgår va Maja här <3
vi skötte Grynet, älskiie ♥
Hade ju inte träffat henne på 2 MÅNADER :o ♥
snacka om att jag vart glad att se henne ♥
JAG ÄLSKAR DIG! <33333

orkade inte vända på bilden så ni får vända på huvet själva XD <3 haha lite nackträning xD

men igår va vi på kolmården :D ♥ skiiitroligt :) ♥
och aa ♥ haha :D


men nu måste jag gå :) <3


Byeeeeeeeeeeee <3 Hanna  :D


Kommentarer
Postat av: maja

26 unika besökare ;) Fin blogg! :D

2011-08-18 @ 22:38:48
URL: http://brsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0