Magic <3

hade Magic igår :)
dom hade skaffat nya dörrar i ridhuset så att alla hästar var lite spoookade :P
Magic hade gått lektionen innan så han va lite van.
men när dom öppnade  dörren till dom andra hästarna efter ridlektoinen vart han lite rädd men det gick bra :)
vi övade inte på något särkilt tror jah :P
Men Magic är en fantastik ponny att rida ♥

Magic

Magic ♥

men jag tycker sååå synd om honom för att han har värsta såret på nosryggen :( och på halsen :(

idag var jag sjuk :(
Eriks fel som smittade mig!

men vi hade elevensval och jag hade smartbord och datakunskap så det gjorde inget  :P



de va väl allt ? :P
ska fixa lunch nu, det blir macaroni and Cheese :) gött :D


hejdå <3 :D

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg! :)

Rider du på Sundby, jag red där förrut? ;)

2011-02-02 @ 21:14:19
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack ! :D

aa :) jag rider på sundby och botkyrka :) <3

2011-02-03 @ 09:40:26
URL: http://hastponnytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0