Orkar inte blogga...

rubriken säger väll allt :P Igår hade jag finaste Nala i hoppningen :) Vi hade Mickis för att Ann-sofie är typ på sememster :/ Vi hoppade en jätterolig bana =) Fast det var bara 2 hinder och galoppbommar :D men Nala var lixom frammåt och ville verkligen hoppa :P vet ni va de coola är ? :p min pappa och mina brorsor kom och kolla! :) Fett coolt ;P hon är verkligen BÄST att hoppa <3 Efter ridningen skötta jag finaste Grynet <3 sen på kvällen gick vi över till grannarna, åt midag och kolla på melodifestivalen där :D Nu sitter jag hemma och mår bajs ! Fortfarande sjuk ! kan jag inte bli frisk snart! :( Tack och hej leverpastej :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig!

2011-02-06 @ 22:29:46
URL: http://mylook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0