Romme=ont :P

Hahah :D

Var i Romme igår med skolan ;)
Gick upp kl 5 (shiittidigt!) och kom hem kl 19:00 :P
Åkte med Maja, Agnes, Sandra och Matilda typ hela dan :D
Det gick bra om man inte räknar med att jag typ dog ! ;P
ne men krachade in i en vägg och gjorde illa mig ;(
Var tvungen att skippa ridningen  idag har att jag typ har sträckt magen ! :'(
Och jag rider även fast jag har feber så jag har verkligen shiitont !
men inte tänka på de för då börjar jag böla :/


ska göra läxan och äta snart :/
mums med mat men läxan = tråååk och bläääh! -.-'

var me  Maja idag :)
alltid lika rooligt :D

får man lägga upp bilder från i lördags Moa, Olivia och Maja? :D

nu har Lova fixat desigenen åt mig! :D

men den har blivit lite konstig (syns inte :()

men såhär  vart den :D

 





nå tycks?

Hiss elr diss?
Jag tycker verkligen HISS!

anställ Lova som designare :P :D

Puss och Kram Hanna♥

 

glöm inte att kommentera :D <3333


Kommentarer
Postat av: Moa

Du kan lägga in bilder för mig!!

2011-02-23 @ 16:14:31
URL: http://mooakatt.blogg.se/
Postat av: Lova

Svar: Det är bara att säga att du vill vara med (asså skriv en kommentar på det inlägget och säg att du vill vara med)

2011-02-23 @ 18:21:52
URL: http://vinterponny.blogg.se/
Postat av: Olivia Josefin

Hej vi vill bara veta om du var med på invigningen av den nya skolan i Hagfors. Och dansade där.

2011-03-01 @ 20:22:40
URL: http://horzegeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0