suck -.-'

trött på att vara sjuk nu !
jag vaknade typ 20 över 6 för att hinna duscha innan skolan,
sen när jag duschat klart känner man sig sjuk igen också :(
Idag när det var gladiatorerna i skolan oxå :(  
Ont i halsen, ont i huvudet och ont i magen !
yippie :P

sen går man och lägger sig i skönaste sängen och somnar om :D
kl halv 10 vaknar man av finaste kaninen ♥
klappar honom  till kl 10 och sen går man upp :P

intresant inlägg va ? :P


imorn på brsär det hoppning <3

hoppas på:

Nikita
Nikita



Lollipop
Lollipop



Nala




Kanske Arabella fast henne hade jag förra gången i hoppningen <3



Spirit
och kanske  kanske Spirit ? :)


MÅSTE bli frisk till imorn så att jag kan sköta finaste ponnyn och rida :)



Puss och kram Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0