...

... förlååt :/
Har inte bloggat på länge men mycke har ju hänt i mitt liv nu så har it hunnit :)

men förra förra fredan hade jag Baron och det gick super <3
Då fick jag veta att jag kommit upp i K2 :)  :D
Man kan ju säga att jag vart glad :)

Baron


På brs hade jag Nova :)
fina piggaste pollen <3


sorry men orkar int lägga upp bild på henne !

Men sen var jag hos Grynet och sånt <3

Sista gången i K1 hade jag finaste Mint <3 gick typ superbra !

Mint
Söta, fina polle :)


På brs hade jag NALA!!!
finaste Nala ♥


vi övade på skänkelviknigar :) Första gången :)
Det gick ju ganska bra ändå :D




Första gången i K2 hade jag Kaluha för första gången! :)

men asså bara för att jag int har en bild på datan på henne så går det inte heller att se den bilden!!! :@

HOn är jättebra och jätterolig!

Sköngalopp asså :) Men hon bockade och sparkade bakut i galoppen en gång så att jag var skiitnära på att ramla av :P 

jamen det var väl allt :P

Tack och hej från mig :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0