Grynet...

Igår var jag hos Grynet :)
Har fortfarande lite ont i huvudet från när jag tog hand om henne :P
hahah hon är ju lite öhmm... puffig, respektlös för människor och lite ouppfostad :) :p

Skolan idag var väl okeej :P
Vi kolla på film :)
despicable me är ju superbra :)  hahah om man har bra humor :-D
Men innan filmen så slog Hugo mig typ superhårt i ansiktet :'(
Det gjorde ont! Så Maja och Stephanie fick trösta mig :(  Tack så hemskt mycket !
Efter NO:n så kastade Hugo en iskocka på mig också :(
Han kan verkligen vara dum :'(
Aja dog jju inte så  -.-'  :p

Ska till stallet idag igen och ta bort julpyntet :)
Och sköta Grynet såklart :p


♥ True love ♥

 

 

Tack och hej för mig :)


Kommentarer
Postat av: Lova

Saknar Grynet :( Buhu! Haha ne men jag har ju Börkur men saknar henne ändå! :P



Krama och pussa henne från mig!!

2011-02-04 @ 17:45:04
URL: http://vinterponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0