Kaaaaaaask :)

Hej :)
Efter en låång tid har jag ÄNTLIGEN ridit igen :)

Jag hade Kask som jag aldrig ridit förut :)
Vi hade typ markarbetsdressyr :) Roooligt!
Filippa följde med till stallet o kolla när jag red och hjälpte mig att sköta den UNDERBARASTE Grynet ♥
Kask är underbar <3

 

Efter stallet följde Filippa med mig hem i kanske 1 halv timme och sen fick vi gäster på kvällen :)
Vi firade min och Eriks födelsedag lite sen :P
men vi fick preeseenter!
av madde och Daniel fick jag present kort på  hööks :)
och av Sofia, Catta, Pelle och Anton fick jag kläder och en handgjord tvål av Sofia :)
Men jag var så trött så att jag tror att jag dog sen  :)

På söndan så vaknade jag tidigt men slappa i soffan till kl 12 :P
Sen gick vi ut till skogen med familjen :)
myyyyyyyyyyyyyyyys <3
åt fika och sånt :P


Idag så var Erik sjuk så att jag fick skjuts till skolan av världens bästa mamma♥
Efter baaajstråkiga skolan så följde Olivia med mig hem :)

ja vad mer finns det o skriva ?

nej juste inget ;P

Tack o hej leverpastej :P

//Hanna ♥ Grynet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0