Ridning...

Heej :)
Förlåt att jag inte bloggat på länge !
ska bli bättre på att blogga :)
Men vi åkte hem från Edsbyn i Söndagmorronn :) Borta bra men hemma bäst <3
Frida åkte hem me oss och de va KUNG för då kunde hon kolla på när jag red på Oliver på Ridlägret!
Frida är så fin o bra :P :) O rolig att va me :D
Ja som sagt hade jag  Oliver på ridlägret i 4 dagar :D superroligt :D
En av de bästa hästarna i jorden Oliver 
                                                      Oliver       <3

Sen på vanliga ridningen hade jag sötaste Cremen och det gick super :D



Cremen
Finaste Ponny ♥

 

På BRS hade jag Arabella :)

Det gick jättebra :) H0n var lite spänd och så i början men sen lungnade hon ner sig :)


Finaste Araben ♥



Förasta skoladagen var idag :(
Blääääh  :)
Är inte direkt de som älskar skolan :P
men det var roligt och efter skolan fick jag med mig en fin Maja hem :)
Hon var inte här superlänge men roligt hade vi <3


haha nu kmr hon att bli arg på mig föt att jag la upp denhär SUPERFINA bilden på henne ♥

 


Kommentarer
Postat av: MAJA ;@

BLÄÄÄ PÅREEJ HANNA, FUCKING FULA BILDEN!!! <3



SÖTNOOWWS!! <3

2011-01-11 @ 17:21:33
Postat av: Amanda

Hahha fett fin :) <3

2011-01-21 @ 21:26:50
URL: http://lillpandan.blogg.se/
Postat av: Hanna

ne du e finast ju Maja :) <3

2011-01-26 @ 16:01:28
URL: http://hastponnytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0