HEEEEEMMMMMMAA :D

Heeej världen :D

jag kom hem i fredags men har inte hunnit blogga :p <3

men asså aa min mormor och morfar och deras kompisar från USA (mormor och morfar bor där) är här nu och vi har gått och ätit middag på restaurang idag :D MUUUUUMMS :D

Men vill ni höra om ridlägret ? :) <3

bara lite för, nejmen de va inget xD <3


Ridlägret var underbart :D 

Jag har hade en b-ponny eller en stooor Aponny :)

Hon var en welshponny och fux med ljus, lååååång man :D

Underbar ponny, pigg, glad, Sååååå himla fantastisk :D <3

Jag var ju jättenervös för att jag åkte själv och jag visste inte om jag skulle få några kompisar men jag fick FYRA ;D <3 Josse, Felicia, Ronja och Hanna ;D <33 Ellelr asså det var dom jag va med mest :D <3



På lägret red vi barbacka, hoppade pokalhoppning, westernridning, badade med hästarna, red ut i skogen, riddarspel, på avslutningen hade caprilli (alltså dressyr och hoppbana :D) och terräng :D
Allting gick jättebra förutom terrängen :D :(


Asså alla hästar var jättepigga (på terrängen) och sen tror jag att hon inte ville lämna sina kompisar så hon vart skkkiiiitseg så jag var tvungen att peppa henne jättemkt o så och sen så va hon ändå seg :( och så vägrade hon på ett hinder och bläääääh, det gick skit men resten gick bra :D


Och på hoppningen så vägrade hon 2 ggr men det var på övningen så då gjorde det inte SÅÅÅ mkt :ppp <3

men hon var väldigt duktig och snäll och jag gillar henne väääääldigt mycket ! (Whinnie alltså) :D



Ni kommer få se mer bilder senare men nu orkar jag inte ladda upp, hitta bilderna, och blaah blaah blaaaah :D <3




Hahahahaha jajaj men 2 bilder kan ni få se :D




När vi badade med hästarna :D underbaart :D <3




asså gud vad jag älskar henne ♥


men ridlägret e underbart och omgivningen, personerna, allt var jättetrevligt ! :D <3

rekomenderar veeerkligen stället :D Järvsö ryttargård heter det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0