Aaaargh...

hahah jag hade skrivit ganska mkt o sen försvinner allt :D yihoooo :D <3
 
förlåt för superdupermegajätteskitdålig uppdatering :( sluta inte läsa mmin blogg... Snälla ? Jag ska bli bätttre :D
jag LOVAR :D <3

Men idag va jag på ridläger o fick denhära underbara ponnien :D

Stackarps Maine

Stackarps Maine :D

Maine e en jättefin och gullig ponny :) jag gillar honom jättemycket :D och jag tycker att han  jättevacker o ÄLSKAR hans bläs ;D <3

det gick jäättebra :D Igår sovjag över hos Felicia:D det va jätterooligt :D <33333

´Maine hoppade ner i ett dike idag :D hahah xD <333

på lägret va jag me Felicia, Hanna JS o Ida :D vi va dom ändå K2:orna ;D <33 resten va små pluttar föörutom Alexandra och erik  xD hahahahah men det e ju ändå roligt :D Alexandra verkar faktiskt snäll ;)

hahah som om ni bryr er o hälften av er  vet juinte äns vilka de ä :d xD <3

bilder kommer efter lägret e slut alltså på Tosdag elr så kommer bilderna på frfedgag :D aja bilder kommer iallafall ;D

men nu ska jag sluta tråka ut er så nu får det vara nog :D <33333

Hejdå// Eran Hanna:p <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

vrf skulle jag sluta? jag läser din blogg nästan varge dag :)

2011-06-21 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0