... :D

I förgår tog min kusin studenten :D

Det var jätteroligt och coolt att kolla på ;) I klassen somhan va i som tog studenten så va det typ 600 ungdommar ;o

igår va det fest o det va roooooooooooooooooooooligt Blinkar



hahah jag vet att mina inlägginte e så roliga meenmeen Ler med tungan 

JAg hoppas att jag kmr få rida för att Brian (min kusin)  e kompis med en som har en egen häst ! fast jag vet att jag inte kmr få de för de e lixom ingen stor chans men man kan alltid hoppas Ler med öppen mun 

  okej jag ger upp ingen vill va me på min tävling så att i nästa inlägg kmr svaret Förvånad 

Jag saknar Moa, Maja och Olivia jättemkt! på lovet MÅSTE VI SES ! promise ? Ler

föressten hur är vädret i Sverige ? Varmt, Kallt ? Ler
´
och MAJA hur gick det när du ramlade av `? haha såg på bloggen o FB ;)

men nu ska jag sticka :P HEJDÅ o mååååånga kramar MIG

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej Hanna! Saknar dig så jäävla mkt, du får allt ta o komma hem nu, inget är sig likt utan dig! <3



Men med Millan. Asså hon va så jävla pigg hela lektionen, (btw hade uteritt!) det var så kul! Red näst först om man inten räknar me Ullis o Lime. Puffy o Madde va framför mig. Millan sprang in rumpan på Puffy hela tiden! :P

A men sen kom vi till ängen o Ullis bah "GALOPP!" O Millan bah "JIIHA" o fort gick det, blev ett o annat bocksprång oxå! Men Millan e som hon e, så hon kastade sig åt sidan o sen drog ner hiuvudet o börja äta gräs, o jag bah "wwiiie" o på en sekund satt man på marken. Hon stannade bredvid mig o stod o åt gräs. Är lite öm i ryggen/rumpan bara! :P <3



sees snart!



(Låååångt kommentar)



PUSS GMN! :*

2011-06-05 @ 21:04:15
URL: http://barastallet.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej Hannis!



Saknar dig skiita mycket du måste komma hem!



Jag jag LOVAR att vi ska vara med varandra på lovet <3333



Ja kom hem nu så att jag kan få skratta lite



Kram Moa som saknar Hanna Kanna <333

2011-06-06 @ 10:22:27
URL: http://mooakatt.blogg.se/
Postat av: Flopp

Saknar du inte mej :(

2011-07-01 @ 12:32:12
URL: http://ponnytjejernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0