Filippa :D <3

Filippa sov över hos mig igår :D idag åkte vi till stallet :) ♥♥♥

Vi hade jätteroligt :D ♥

Vi skaffade en blogg :D den heter http://ponnytjejernas.blogg.se gå in på den ;D jag kan lova ett skratt i varje inlägg :D ♥ haha ♥

jag fotade ju hästarna i hagen förut och bilderna får ni se någon annan gång men NÅGON bild kan ni väl få se nu ;D ♥♥♥
Filippa e en rolig tjej :D

hahahahah ;D ♥


hahah som nu sa hon " YeeeeeeeY, jag e en rolig tjej :D" 
och hon och jag e gifta :D vi har MÅÅÅÅNGA barn bland annat, Dexter, Cremen, Anjo, sparris o Seppo :D ♥♥♥ 

men nu måste jag städa mitt ruuuuuum och sen ska vi nog baka ;D ♥♥ 


 //SMURFEN HANNA :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0