kära 7 unika besökare...

Kan ni snälla kommentera lite meer ?

då LOVAR jag att blogga meeeer ;DDD

det har
Kan ni snälla kommentera lite meer ?

då LOVAR jag att blogga meeeer ;DDD

det har hänt vääääääääääääääääääääääääääääääääldigt mkt nu så ni kommer inte orka läsa allt så då skriver jag inte allt ;p

men jag har fått converse och dom e ORANGA !!!!! ÄLSKAR DOM SKIIIIITMKT ! :D


Och jag ska rida turridning på söndagmorgon kl 8 typ  ;) Taggad !

Jag ska gå med min moster o hon e Vääääääääääääääärldens bääästa !! Kippie heter hon om ni undrar ;ppp Jag e skkkkittttttttttglad över det o jaaaa :DDDDDDDDD


mina nyyyya fiiiiiina skosnören !
GOld class cinema ;o det är skitcoolt, man kan beställa mat, efterrätt, godis, dricka ´;)
och vi va dom ända somj såg på filmen !
Texas de Brazill ;) de va jätteroligt för att jag skulle ta bbild på köket o då såg en av dom som jobba där det o tog min kamera o tog bild på mig, en kille o köket ! ;) :)
texas de brazill :) min mat från salladsbufen (stavas?)
suddig bild men det va min brunch från IHOP ! :)
väääääääääääääärldens bästa godisaffär ! :D ♥
okejj nu orkart jag inte ladda upp mer bilder men ni fattar väl att jag mår som en kuuuuung här! förutom att jag saknar er........... :´(
men nu ska jag typ äta elr gö nå :) Herrrrrå ;¤
http://mooakatt.blogg.se/ Grattis du och Olivia (som inte har ngn blogg) vann tävlingen :) det va ca 30 gradet i vattnet :) nu e de 31 men det var heeeeeeeeeeelt rätt!
//HANNA SOM SER UT SOM EN TOMAT FÖR ATT DET E 40 GRADER VARMT UTE !!!!!!!! :ooooOOooo00OO00
hahah lååååååååångt inläggggggg menmenö...

Kommentarer
Postat av: Moa

Yes jag vann :D



Men stackars dig måste du ha det så bra?

VI får bara vara i 20-25 grader och inte bada eller äta godis eller gå på bio och ALLT du får göra :(



Kraaaam Moa som saknar sin Hanna Kanna <33333333

2011-06-11 @ 09:22:10
URL: http://mooakatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0