va?!?!

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_stockholm?title=ridskola_hotad_nar_nojespark_ska_byggas&videoid=1665650&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se 


NEEEEJ ! asså dom får INTE ! :'""""""""''( DDDDDDDDDDDDD"x 
dom ska flytta på det o lixom NEJ! asså jag vet inte vad jag ska säga jag e sÅ himla ledsen och arg ! :(



¨

förlåt för jättedålig uppdatering men ja va ju på RIDLÄGER :D o uppe i landet så jag hann inte blogga :) <3

men ridlägret va SUPER :DDDD Maine e den sötaste, bästaste, gulligaste, snällaste o ja jag tror ni fattar jag har fått en ny fvvo på sundby :D :o <33
hahaha ;) <3333333

vill ni se bild ?



hahah orkar inte vända så ni får vända på huvudet själva :D <3


men nu ska jag gå o äta :) hejjjjdåå <33333 hihihihihihihihihihhiihihih

vill ni se bilder på hästarmna i hagen ?:)  kommenterea :D kommentera

Elsa o Madde e UNDERBARA o roliga personer bara så att ni vbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0