Baron o Nala

Okejj okeejj jag vet att jag har haft säääääääämst uppdatering ;p
men okejj i tisdags red jag Baron <3
Maja följde med och tittade. Filippa stannade kvar i stallet och tittade hon med :D

men Baron e Baron e fegis :P
så vid läktaren så skyggade han typ ochsånt :(
Sen red han mest i passgång istället för trav :( :P men det gick ganska bra :)

på Fredag fyllde Maja 12 år ♥

Grattis i efterskott :)

Men Amanda som fyllde år tidagare i veckan hade fest på Fredag :D

Jag följde med Moa hem med Olivia och så bytte vi om där :) men innan festen kan jag lova att vi hade roooligt:D

På festen hade jag röööligt och vi fick efterätt! MUMS ;D

 

men på lördag red jag NALA♥

vi hade hoppning och övade mest på typ tempot och vägen så vi hoppade inge högt men det var roligt!  :D 
 
Det gick ganska bra men hon vart typ rädd för en solkatt och sprang åt sidan men annar gick det bra :)





Idag har jag slappat, bakat JÄTTEGODA maränger och sånt :P :D


men nu kommer ett test som jag ska asvara pååååå :PPPPpppPpPPpPPpPpphahahahahahahahhahahahahhaha...hej!!




nuså böööörjarr det




Det sista du sa högt:  Erik!

Det senaste någon sa till dig: Gör de?

Vad har du druckit idag: vatten och typ limevatten :P

Vad var det senaste du åt: en maräng <3

Vad var det senaste du köpte: ehm.. kanske en tröja :P

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun :P

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt men myyycket snö :p

Godaste glassmaken: vet inte :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa lite

Sover du tungt: ganska ;D

drömmer du mardrömmar: Ibland :/

Favoritklädsel: myskläder :)

Favoritlåt just nu: Oh my good! av The Moniker <3

Vad ser du om du tittar till höger: en blå vägg och en lampa :P

Vad gör dig glad just nu: Grynet <3

Vad ska du göra härnäst: städa -.-'

Höger eller vänsterhänt: höger :)

Humör just nu: glad ganska :)

Favoritgodis: suuurt :D

Kläder just nu: mysbyxor me en t-shirt :P

sommarplaner: vet inte än, typ Texas o hemma och vi MÅSTE hyra stuga i kålmården  (stavas?) :D

Hur många kuddar sover du med: asså har 2 i sängen men sover bara på en :P

Spelar du något instrument: nepp ;)

Morgon eller nattmänniska: ehh e morgonttrött och så men nattmänniska då :D

Vad är viktigast för dig: familjen och hästar (grynet <3)

Är du kittlig: Superduperdundermegakittlig!

Snarkar du: nepp 8)

Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: vet inte
Längtar du mest efter just nu: Skrutte, Grynet, godis och att sova <3


så de va de :) ni får gärna kopiera :D






Kramkram//HANNA


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

fin blogg. men alldeles för långa inlägg.

2011-03-21 @ 18:37:35
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0