Dexter <333

♥liten söt bajsponnie :P
haha i tisdags hade jag dexter!  :D
gick bra, eller han kastade iaf inte av mig :D
och jag fick honom i galopp i 1 HELT VARV O NÄSTAN 2!

Haha för er som inte vet så är Dexter en jättebusig shettis på sundby men som e jätterolig o rida om man inte räknar med att han e en avkastarKUNG :D

men sen vart jag sjuk! ;(
min hals har gått sönder, min mage med, mit huvud har sprängts och jag e död!
hah ibland får man bara lust att vara dramatisk! :D

men min hals MÅSTE bli bättre tills imorn för då ska jag på dop o gå med upp på altaret o läsa en dikt o sen hälla vattnet i saken där vattnet ska vara :O men de e min kusins barn Lion ♥

men e iallafall hemma o e shiitnervös :0

juste nu vart ja gla! FRida kommer imorn o ska sova över tills på söndag :D

va ska man nu skriva om? SOMMAREN!!! längtar som bajs! :P


Tack o kram //HannaGran :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0