ÄNNU ETT TEST :D

Allmänt test 1

Hur bor du: hemma i villa ;D
Brukar du komma i tid: japp :p
Hur lång är du: heheh skäms 1,4 meter :P
Kan du laga mat: japp :D god mat oxå :D
Vad jobbar du med/pluggar du: inget... skolan ?
Vad har du på dig just nu: jadu, jeanslegging, linne o kofta
Har du någon fobi: aa nån har jag väll :D
Hade du en bra kväll igår: japp :)
Vilket är ditt senaste inköp:vet inte :D juste de va godis :p
Din favoritdryck på morgonen: vatten :P
Var fick du dina senaste pengar ifrån: eeh... vet inte :D
Har du sovit i din egen säng inatt:aa...
Vad hade du sönder senast: hmm... var väl moas brorsas sak :P elr nått :D har bara heft sönder småsaker:d
Vem snackade du med senast: minns inte :D
Varm favoritdricka: typ oboy elr varm saft  :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten :)
Alkoholhaltig favoritdricka:eeh vitt vin! rött vin smakar blääh :S
När gjorde du senast något riktigt dumt: eeh nu när jag är inne på datan ist för att hjälpa till hemma ;)
Saknar du någon just nu: aa, Lille Skrutt :'( <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ojojj många saker man kan göra :P men jag stör mig mest på vissa pers men på andra inte ett dugg vad dom än gör ;P
Någon jag stör mig på: vågar man skriva de på bloggen ? :P tänk om dom tittar :D men typ mina ´brorsor o många till :D
Intressen: HORSIE :P
senaste person du kramade: ojj typ mamma :P elr så va det maja elr moa :)

Senaste person du ringde: papi :P
Senaste person som ringde dig: mami :D
Vad drack du senast: water :S
Vill du ha barn:inte nu men när ja blir vuxen typ ja :D
Längtar du till din nästa födelsedag: aa :S  jättemkt :D
Har rakat dina ben någon gång: nee
Är du sugen på något nu: aa godis:D
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: neej inte direkt :S
Micro-pop eller poppa själv: eeh...  vet inte :P
Brukar du baka: ibland <3
Röstade du i det senaste valet: nee
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: aa
Vilken låt lyssnade du senast på: múffinssången:P
Har någon annan sovit i din säng inatt: nee
Vad tycker du är äckligt: mycke e äckligt :P
Har du pengar på mobilen: aa :)



de va allt;) Kram Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0