Jag kommer aldrig att förstå...

Min bästa vän blev bara 5 år!
Han dog den 6/3 år 2011.
Jag har gråtit dagar in och dagar ut.
Det har blivit ett otroligt stort tomrum efter honom!
Han var snäll och tröstade alltid mig när jag var ledsen.
Han var den bästa vän man någonsin kunde ha.
Min bästa vän var en kanin!
Han var grå och fluffig.
Hans ögon var så söta!
Hans fluff runt huvudet var så gulligt!
Hans vita lilla svans, hans gråa päls, hans sätt att puffa på mig när han ville bli klappad,!
Han brukade sova i sängen med mig!
Det var så himla mysigt!


Men nu är den Lille Skrutt borta från världen!
Men han är aldrig borta från våra hjärtan!



förlåt att de senaste inlägg vart ganske deprimerande men jag har har ganska väldigt deprimerad de senaste dagarna :( Har vart väldigt trött och har inte orkat mycket! Jag har inte sovit nästan någonting de senaste 3 dagarna ! Men så snart jag själv inte e lika ledsen så kommer lite gladare inlägg! Jag kommer försöka att skriva glada inlägg ändå men vi får se när det händer!  Jag försöker vara glad i skolan och sånt men allt är så jobbigt!
 Igår red jag Magic, gick piss! Ännu mer ledsen blir man ju då! 

Vi ses snart igen!

Kram Hanna som själv är lite deprimerad!

Glöm inte att kommentera!

DAVID HESTEN

David på ridlägret!

 


Kommentarer
Postat av: Madde

SV; TACK!!! :D

2011-03-10 @ 16:54:47
URL: http://mylook.blogg.se/
Postat av: linda

sv; duktig du är! :) du har blivit en utav dom 4 som gissade rätt först! :D

2011-03-10 @ 16:58:48
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gud vad tråkigt :( Vet hur det känns, förlorade en häst 1:a februari 2011.. Det är fruktansvärt hemskt..

2011-03-12 @ 19:38:51
URL: http://sandybelloemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0