Jag saknar dig, men nu är du borta!

Det kom en dag, det kom en vind,


Som sakta smekte din stilla kind,


Som ett ljus som blåses ut,


Din sista levnadsdag nu är slut.

 

Till världens sötaste kanin!

Han dog igår kl 17:15 den 6/3 2011!

Jag saknar honom så hemskt mycket!


Min kanin är borta och jag har inte fattat det!

Han vart 4-5 år, ingen vet säkert.


Aldrig igen kommer jag att se honom.

Han kommer aldrig att hoppa upp i min säng och sova med mig igen.

Aldrig kommer jag höra honom stampa 40 gånger på en kväll igen.


Han var den enda Lille Skrutt i världen och han kommer aldrig tillbaka! ♥

 

Jag älskar dig föralltid !

 

6/3 2011 dog världens bästa kanin!¨    Jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0