typ test ;P

hahah hittade ett roligt test på en blogg som heter http://nicoleochmaja.blogg.se/ :P 


hahah 

1.Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.

4. Gör likadant på varje fråga





1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

 Jag vet vem du ska ha! :)


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

 Jag jobbar. Grabbarna spelar säkert COD. :)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

kommer vara på rad 20

4. Vilket sms blev du mest berörd av?



5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?


Jag kan fortfarande inte sluta tänka på Olympia ochGoldie :| <3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ok :) ok :|


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

hihi :) kram nu är det pirrigt :P

8. Vad vill du höra mest av allt?

Du ska ha Magic:)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Heej<3

10. Din romantiska replik?

Vilken häst tror du du får?




hahah ;) roooligt! :D

nr 1 var extra rolig :P ;D

men idag var jag hos Grynet :) sötaste tjejen :D hihi ♥
hon va jättekelig <333
okejokej blogginlägget igår var inte roligt !
jag vet men det var roligt att göra det :P
´men jag vet inte va jag ska skriva nu ;P
Juste bästa Maja fyller år imorn :D <3
 



Hejdå många kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Lova

Sv: På tisdagar rider jag på Brs ( Skrevsta ) och på torsdagar och söndagar rider jag hos Börkur men jag får komma fler dagar till honom om jag vill :) <3

2011-03-18 @ 08:00:03
URL: http://vinterponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0