yeeeey och sen bläääh :P


Hejhej :P

Igår så åkte jag till stallet och skulle kolla när filippa red.
Hon skulle  ha Konjak :D

Men jag hade lixom missat en lektion förutom som jag avbokat så då frågade jag Kelly om jag kunde rida igen igår om det fanns plats och de  gjorde de :D Fast hon var lixom lite såhär jag ska bara kolla om det finns nån häst ;)

Och sen ba - amen du får ta dubbel. och jag  vart såhär :0

men det gick ganska bra faktiskt! :D om man täänker på vad hon hafr gjort förut, ;P
men ibland typ stannade honn bara och gick in mot mitten så då fick man käämpa! :P
I galoppen så var hon typ jättebra :D
Hon e typ en ny favvo :D men ingen tror mig typ för när jag red såg det inte ut som de :P inte för  att ni bryr er menmen någon kanske tyckte de va rooligt :P

Och för Filippa gick de toppenbra såg de ut som iallafall :)




Men idag var det elevensval och jag skulle ha tekniska museét (stavas?) med maja o Olivia :D

Och så e man sjuk! Typiskt! :(



men ska ändå rida idag :D undra vem man får? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0