2 månader och 4 dagar har gått men jag saknar dig fortfarande mycket...

Min kanin Lille Skrutt gick bort för 2 månader och 4 dagar sedan...

Jag saknar honom så himla mycket. Ingen någonsin kommer att få säga, det är ju bara en kanin för att han var mer än bara, han var min bästa vän.

Jag hade honom som min egen i 2 år, i ett halvår så skötte jag honom hoss min granne.

Hans liv har vart svårt. Han har nästan alltid varit rädd. Nu i slutet, sista halvåret litade han på alla, han behövde aldrig vara rädd.

Jag vet att 1000 ord inte kommer att få tillbaka honom, jag vet för att jag har försökt...

Jag vet att 100000 tårar inte får tillbaka honom, jag vet för att det har jag också försökt...


Jag tror att du har det bra i himlen, Jag hoppas du har det.

För att utan dig brevid är det inte samma välrd.


Du lämnade livet och du lämnade mig kvar.

Allting ser inte likadant  nu för tiden.

Jag är ganska lycklig men jag saknar dig i livet. 

 
det finns stunder när jag inte orkar mer.

Jag vill ha dig nära för att det är bara du som ser.

hur smärtan inombords bara river och värker.

men du orkade inte livet och nu kanske inte jag heller.

men nu gäller det att orka mer, samla mera mod.



lite av texten är tagen från sofijah, du somnade förevigt...

Nu har du åkt
Nu är du borta
Tiden gick snabbt
minuterna var korta
jag hoppas vi ses igen
min älskade vän
Skrutte <3

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Naaaw, vad gullig du är ;)



Saknar honom oxå :(

2011-05-05 @ 20:19:58
URL: http://mooakatt.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag saknar honom också, han var en super söt kanin ;(

2011-05-11 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0