äventyr...

Okej jag vet att jag inte bloggat så mkt men nu ska jag säga skriva vrf :)

 

 I fredags så skulle erik spela fotbollsmatch, det vart inte riktigt så...

jo han spelade lite men sen vart han tacklad i ryggen o fick en spricka i armen :0

snacka om att de e synd om honom, han han får bort gipset dagen innan USA ':)

 

Men i lördags valde jag 2:a, Jag tog Portos, den nya ponnyn som jag aldrig ridit förut.  :D

men det jag inte visste va att vi skulle rida ut HELA lektionen ;)

lite nervös var man väll men inte jätte :)


VI red i vattengraven :) men jag hade lite problem o få upp portos ur vattnet xD
Han tyckte att de va så roligt  att stå o plaska x) tog typ 3 minuter o få upp honom ;)
kan säga att jag vart PLASKBLÖT (x <3

Galopperna var Jätteroliga i skogen för att, nej men alla som galopperat i skogen vet hur det känns o lixom känna vinden i ansiktet o bara känna sig typ fri x)

men vi travade vid en ganska stor väg vid skogen.
då vart Sunny rädd för en lastbil, han hoppade till och tjejen skrek (:O) 
Kask som kajsa hade vart rädd, då vart en annan tjejej rädd och skrek. Kask fick panik och kastade sig ut på ett JÄTTESTORT fält (ca 100-200 meter) i sken. Elin som red ut med oss hörde att alla ropade att kask rymde. Hon stannade och sen ringde hon Sofi. Kask sprang o sprang o till slut såg vi inte kajsa o kask längre :o  det var som på en film... vi travade o letade efter henne. till slut hittade vi henne o kask. Hon ledde honom men hade INTE ramlat av.  Elin hade som hade Falken hoppade av och hjälpte Kajsa få upp kask till stigen där vi red. Kajsa  kan jag säga var VÄLDIGT rädd. men allt hade gått bra. Vi kom tillbaka 15 minuter försent.
menmen de va den ridlektionen. Jag kan säga att jag bara trodde att sånt hände på filmer. :) 

Men det var allt :) nu ska jag gå och vara lite social mot Eva, Olivia o Hampus som e här :)

Hejdå och många kramar// Hanna :)
 Portos ♥ 

bilden e tagen från en blogg :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0