Nu till: STAN :)

heeeeij :) igår va jag i stallet :) reeed :) 
o jag hade MAGIC <33333333333333333333 xD


Vi fick välja om vi ville rida barbacka elr inte ;)

gissa vad jag valde ? ;)

barbacka såklart :D

Detvar jätteroligt ! ;D
Fast nnästa vecka blir det TÅRTKALAS o jag missar det :'( För att jessica på mint ramlade av 2 gånger o Emma på Anjo 1 :/  fast det gick bra, dom gjorde inte illla sig såååå mkt :}

Galoppen va jäätterolig ;D ´fast Ajj :P jag kan inte säga att det var mjukt att rida barbacka på honom ;p faaast de va jätteroligt ;] 


Men nu måste jag åka till deb stora staden (stan :P) aja Hejdå nu sticker vii :)



/////JOJO :o som filippa kallar mig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0