Ombytt o klar :) elr kanske inte heeeelt ;)

Idag ska jag till Stallet :) Igeen :p


va ju där igår oxxå ;)

Idag ska josses föräldrar skjutsa dit mig :) josse hade ju hoppning igår så jag HOPPAS att vi oxxå har de;p 
 
så jage  ombytt o NÄSTAN klar :D Idag hade vi elevens val :) jag köpte 34 t-fat xD <333

hahah o jag vet att ni ba " k bry Hanna"O jag bah " Haha ska ni säga" elr nåååå xD ¨:~( hahah snorig smiley :)

hahah bara så att ni vet så e jag shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitflummig idag xD




men jag har NADA kommentarer bara so you know ;( Sad FACE ! :'(


Well do you vill ha a little bild på a HOrse Nu ? :)




HAHA (med nelsonröst från simpsons xD) :D jag like this BILD :D <333333333


de va allt //HANNNNNNNA  

Kommentarer
Postat av: Lova

Sv: Aww, va gulligt :) Visst blir man det? <3

2011-05-24 @ 20:21:21
URL: http://Http://rearinghorseblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0