Stallet idag :D

Cha Cha Bloggen x) :P hah men heej :)


Igår kom vi hem från edsbyn, det tog BARA 2 och 1 halvtimme :) 

Fast eftersom jag so lite i bilen kunde inte jag somna så jag somnade kl 00:59kanske :( trööötter idag :(

Igår bestämde josse o jag att när josse rider igen  så ska typ jag fota o va me henne i stallet :p <33 kmr bli roligt tkr jag och JA självklart kommer jag o kolla på dig oxå när du rider filippa :)  du behöver INTE ora dig x) 


ska till skolan snart :) och världens bästa mamma ger oss skjuts :)



hahah gammal bild på mig när jag, maja o frida va på turridning på kimstagård ;) <333


vill ni se mer bilder så kommentera för att kommentarer har jag brist på ;( <333333333333



aja de va allt :p  


PuuusPuuus//Hanna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0