Fick lust att blogga efter en 700 års bloggpause ;))) <3

vår katt är sjuk :(( ♥
vi vet inte vad som hänt men hon äter inte, dricker inte, rör sig inte, kissar inte, bajsar inte och ligger bara under soffan :( ♥
 vi har vart hos veterinär men dom vet inte vad som är fel men hennes temperatur är för låg :( ♥
vi måste oxå tvångsmata henne :(( ♥

 jag orkar inte med detta nu o hon typ stinker kiss för en liten olycka hände :(( ♥

Jag älskar henne otroligt mycket och INGET, inget får hända henne :((  ♥♥♥


finaste katten ♥♥♥

krya älsklig :) ♥♥♥


mycket saker har hänt i mitt liv sen jag slutade blogga, bra och dåliga ♥

men jag rider självklart fortfarande och det e mitt liv förutom mina underbara vänner Moa, Maja och Olivia ♥
Jag älskar er ♥
 





men nu ska jag ta hand om sassy ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Älskar daj me gumman <3 Finns om du vill snacka elr bara vara. Krya på daj Sessy

2011-11-10 @ 16:19:34
URL: http://mooakatt.blogg.se/
Postat av: ida XD

haha egentligen är min blogg typ värsta nolifer bloggen.... men det skiter jag i hehe.... men aja, skiter i om man lägger upp mej på fb för har ju redan 23367485976 bilder på mej på bloggen XD



kommer nog skaffa fb snart men orkar bara inte nu (sådär har det låtit i ca 2 år...)

2011-11-10 @ 18:28:49
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0